Powered by Blogger.

Receive all updates via Facebook about Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By IqwanLegion

-OPEN-

Tuesday, January 17, 2017

PENGHARGAAN
ASSALAMUALAIKUM W.B.T,
Titipan penghargaan tehadap Allah tuhan sekalian alam atas rahmat yang sudi dicurahkan kepada hambanya yang kerdil ini. Berserah kepadanya atas segala takdir yang dikehendakkan kepada isi alam seluruhnya. Selawat dan salam kepada junjungan besar nabi Muhammad S.A.W. dan para sahabat serta para tabiin.
Pertama-tamanya saya tuntunkan ucapan Alhamdulillah kepada Allah atas nikmat-nikmat yang diberikan kepada saya tanpa henti. Tanpa keredhaannya tidak mungkin mampu saya menyiapkan tugasan ini walau sedikit pun.
Penghargaan ini juga saya tujukan kepada kedua ibu bapa saya kerana mereka sentiasa menitipkan doa-doa untuk keberkatan saya di sini. Mereka juga banyak menyokong saya dari segenap segi rohani dan kewangan untuk menghasilkan tugasan bermutu ini.
Tidak lupa juga kepada pensyarah kesayangan saya, EN. BUKHARI BIN SHAFIE kerana dengan izin Allah, beliau sudi menunjuk ajar saya waima menggangu masa rehatnya. Beliau juga sering mengingatkan saya sekiranya saya alpa dan menegur saya dengan amat berhemah. Moga jasa baiknya akan diganjari dengan kurniaan daripada Allah yang tidak ternilai harganya.
Saya juga ingin mendedikasikan ucapan penghargaan ini kepada teman-teman yang sanggup berkongsi ilmu, maklumat dan segala bentuk bantuan yang saya dambakan khhusunya dalam menghasilkan dokumen ini. Ketahuilah segala macam bantuan yang anda salurkan amat saya hargai.
Sebelum menutup bicara, saya ingin menyampaikan sekalung terima kasih kepada sesiapa sahaja yang terlibat dalam pembikinan kerja kursus ini secara sulit ataupun tidak. Kesudiaan anda amat saya hargai.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

HAIRULIQWAN

Copyright © 2012 Ketawa Sedih Bergembira Bersama | IqwanLegion | Designed by Hairul Iqwan