Powered by Blogger.

Receive all updates via Facebook about Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By IqwanLegion

-OPEN-

Saturday, November 17, 2012

HANTAR ASKAR-ASKAR MALAYSIA KE FALESTIN!!!

HANTAR ASKAR-ASKAR MALAYSIA KE FALESTIN!!!



Berhenti adakan tekanan kepada kedutaan Israel mahupun USA mahupun Mesir. Apalah kita di pandangan mereka. 5000 orang, hatta 1,000,000 orang pun mereka tidak akan peduli. Kerana apa?

 Kerana mereka sedang rakus membunuh dengan kejam 1,500,000. TANPA HIRAUKAN HAK ASASI MANUSIA yang mereka sendiri pejuangkan. Kalau nyawa 1,500,000 pun mereka berani ratah, apa sangatlah suara 5000 orang yang kalau disergahkan dengan pistol air pun lari bertempiaran. Lagi-lagi pabila polis kita sendiri mempertahankan mereka di negara kita sendiri!!! Pos polis didirikan, FRU bersiap siaga sehingga sanggup mengorbankan solat jumaat mereka.

Penyelesaiannya?

Serbu Kementerian Pertahanan dan Kementerian Perdana Menteri. Jangan biarkan apa yang dijaja di Parlimen tempoh hari, tinggal kenangan. Himpun seramai yang boleh, agar kerajaan benar-benar serius ingin melunyaikan yahudi keparat.

Caranya?

Hantar bantuan makanan? (Hampeh gile!)
Hantar pakaian? (Apa ni?)
Hantar selimut? (Ni je yang korang termampu nak kasi?)

Kita desak agar kerajaan hantar tentera ke sana. Bila masa peperangan, itu yang dipinta, bukan selain itu. Api lawannya api. Api ini sama sekali tidak akan dapat dipadamkan dengan air, bilamana hukum alam sama sekali ia tidak ingin pedulikan.

Pada masa inilah, 'tentera black hawk down' diperlukan. Pada masa inilah peluru berpandu jarak jauh pakistan diperlukan. Pada masa inilah, seluruh kekuatan nuklear Iran diperlukan.

Buktikan pada dunia, tentera kita bukan hanya sebagai hiasan dan tontonan ketika merayakan Hari Kebangsaan. Atau sekadar bermain pancaragam dalam majlis-majlis keraian.

Askar-askar inilah yang sepatutnya digunakan sepenuhnya untuk melawan keangkuhan Barat dan Israel. Apabila pemimpin dapat menghilangkan perasaan takut mereka terhadap bayang-bayang mereka sendiri.



*****






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

HAIRULIQWAN

Copyright © 2012 Ketawa Sedih Bergembira Bersama | IqwanLegion | Designed by Hairul Iqwan