Powered by Blogger.

Receive all updates via Facebook about Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By IqwanLegion

-OPEN-

Sunday, September 23, 2012

WANITA YAG SAYA INGIN MILIKI

..WANITA SAYA INGINI...


Saya suka sangat tengokjari-jemari wanita yg sayacintai ,cantik betul.Sungguh!Sampai saya sendiri takut nakpegang.Bukan takut jari-jemarinya patah,tapi takutnanti jari-jemarinya kami tidakboleh saling bantu-membantudi satu hari yang amat dasyatdihadapan Yang Maha Esa!




Saya suka sangat tengokrambutnya.Cantik betul……sungguh!Sebab itu saya belikandia tudung,jangan main-main,tudung labuh plak tu!!!!hehe ….Bukan sebab cemburuorang lain tengok,bukan!Bukan juga sebab saya takutrambut dia rosak …..Tapi sayamahu rambutnya sentiasatertutup ….ala,macam dalamiklan televisyen tu….sampaibila-bila………takut nantidibakar dek api neraka,disuatu hari yang amat dasyat dihadapan Yang Maha Pencipta!


Saya terpegun tengok bodywanita yg saya cintai……solidbetul.Saya sendiri takpercaya.Sebab tu saya carikandia baju-baju yang selesa,takketat,tak jarang,tertutupsemua bahagian ……puas hatisaya kalau dia pakai bajutu,lagi manis di pandang.Sayajuga carikan dia telekungsupaya masa ‘dating’ denganKekasih dia Yang Utama,diajauh lebih cantik dan berserimenghadap-Nya.Saya puntumpang dapatpahala …..Syoknya!


Kadang-kadang,saya rasapelik bila terpandang wanitayg saya cintai ini,nampakmacam ada yang tidakkena.Kenapa yer …..?

Ooo….kakinya…..cantik,putihkemerahan….memangseksi….sebab tu saya belikandia sarung kaki….nampaklebih sopan….dia punbersependapat dengansaya.Seronoknya!!!!!


Saya sedih sangat bilatengok wanita yg saya cintai tidak tidur,tidak makan sebabrindukan saya.saya punmacam tu juga.Si diabertanya, ”Apa ubatnyabang?”.

Saya pun bagi dia al-Quran sebagai penenang jiwa …….semoga dia cintakan –Nya lebih dari segalanya..
semoga saya dapat apa yang saya mahukan.. :)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

HAIRULIQWAN

Copyright © 2012 Ketawa Sedih Bergembira Bersama | IqwanLegion | Designed by Hairul Iqwan